söndag 18 september 2011

Friskförklarad

Har äntligen ätit färdigt mitt penicillin så nu ska scharlakansfebern vara helt borta.

Vi har haft en lite annorlunda vecka.
Amanda blev hostig och var hemma med mamma och sen med farfar innan hon blev bra igen.

Helgen startade jättemysigt med övernattning hos farmor o farfar. 
Vi lekte i parken och sen gjorde vi pizza och tittade på tv. 

På lördagsförmiddagen åkte vi hem igen. Vi var ute jättelänge och grejade i trädgården. Först hjälpte jag pappa att klippa gräset. Sen hjälpte jag mamma som klippte häcken. 
På eftermiddagen var vi till Pileparken nedanför Karlslunds herrgård och lekte tillsammans med kusin Kajsa, Lina och Tomaz. 

Idag söndag har vi hunnit med Spartacusstafetten på ny supertid ca 16 minuter, smaskig lunch, vila, mamma har klippt alla. Nu myser vi i soffan och tittar på film.

Så här fin blev jag när mamma klippt mig.

/Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar