lördag 10 september 2011

Börjar om från början...

...eftersom mamma inte lyckas logga in på min gamla blogg så börjar vi nu om.

Välkommen till min nya blogg.

Jag heter Simon och har precis fyllt 3 år.
På min 3-årsdag fick jag pannkakstårta.

Här är jag i Framnäs och "fiskar".

Här är jag och min springcykel som jag fick av mormor i födelsedagspresent.
Jag är galen i speedway just nu och min store idol är Antonio Lindbäck.
Här är Antonio och jag efter en av deras matcher i somras.
Han skrev sitt namn på min flagga också.

Just nu har jag varit hemma hela veckan med scharlakansfeber. 
Det enda roliga med det var att man fick räcka ut tungan till alla man träffade ;)

I morgon börjar Spartacusstafetten igen. Jag ska ta det lugnt i morgon eftersom jag varit sjuk.

/Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar